četrtek, 15. januar 2015

voščilnica s čipko

Na enem od izzivov sem zasledila idejo za čipkaste voščilnice. Odločila sem se za črnobelo varianto, ker imam še nekaj črnega papirja in ga hočem porabit. V stilu sem okrasila tudi kuverto, naslov in voščilo pa sem napisala z belim gel rolerjem. Dodala sem bledo zelene kristalčke. Zdi se mi nežna in hkrati vseeno nekako elegantna, skoraj minimalistična.



5 komentarjev:

  1. Fenomenalna čipka. Minimalizem ji paše :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastična je :-))
    In zelo lepo si naredila čipke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je...nežna in elegantna. Všeč so mi zeleni kristalčki. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in elegantno tole izpade. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši