sreda, 14. januar 2015

tresočka s paus papirjem

Pri Jennifer sem videla tresočko s paus papirjem in se v trenutku navdušila. Tukaj je moja izvedba s pridihom Alana Forda. Ker nimam šivalnega stroja, sem obšila na roko in zato zvezdice ven skačejo. Ker mi je zmanjkalo vseh osnov razen smetanastih, je pač podlaga blago neprimerne barve. Poleg tega mi je bilo potem zaradi prej naštetih pomanjkljivosti škoda gor lepit kristalčke, zato precej manjkajo na sredini posamezne "snežinke". Uporabila sem čopič Jolly 2 in Distress blazinico Chipped Sapphire ter dva Distress markerja od štirih, ki jih imam - Salty Ocean in Seedless Preserves. Ker sem uporabila štampiljko, ki nekoliko spominja na snežinko, sem jo prijavila na Mavelujin izziv "Snežinke".



2 komentarja:

  1. Všečna, zelo všečna. Varianto tresočke s pavz papirjem pa moram probati - zlgeda fenomenlano :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo kako čudovita shaker card voščilnica <3 Hvala ker se igraš z nami na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com. Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši