ponedeljek, 12. januar 2015

obisk in štampiljka

Včeraj sva z Majo uživali ob idejah za voščilnico z novo štampiljko, ki sem jo dobila za darilo. Zelo mi je všeč!! (sploh ker mi je z mojo do konca zarjavelo francoščino celo uspelo prebrati nekaj besedila). Maja je predlagala okvirje in rdečega metulja, kar sem se trudila uresničit, ampak sem na HA Red Royal uporabila embosirni prah z bleščicami in je potem rdeča zbledela, tako da sem vse skupaj še enkrat namazala z VersaMarkom in še enkrat embosirala z zlatim prahom. Super je, ker se vse skupaj zlije in metulj izpade kot emajliran. To tehniko sem videla nekoč pri Jennifer in sem si jo že dolgo želela preizkusit.

Zdaj si moram pa še nekaj izmislit, da bom lahko sodelovala na izzivu... :) Aha, evola: ker gre za novo štampiljko in novo tehniko in ker sem na dan objave šla na razgovor za novo službo, tole voščilnico prijavljam na izziv Craft-alnice "Nov začetek".


7 komentarjev:

  1. WAW za barvo metuljčka - občasno je res potreben kakšen mini kiks, da pridemo do fenomenalnega izgleda :). Lepa je, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je posebna, in zato tudi čudovita. Lepa izvedba. In držim pesti za službo :) lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je in všeč mi je, kako si jo sestavila :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v prvem letošnjem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite barve in zalat metuljček mi je izredno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, taka starinska.
    Hvala, da si se nama pridružila v letošnji prvi Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Ana, všeč mi je vintage stil in oblika voščilnice.
    Hvala, ker sodeluješ na izzivu Nov začetek.
    Gostja CRAFT-alnice, Janin ustvarjalni vrt

    OdgovoriIzbriši