sobota, 31. januar 2015

skrajno enostavna shaker voščilnica

Na Craft-alnici nas izzivajo, da naredimo shaker card oz. tresočko.  V ta namen sem naredila kartico za prijateljico in sem jo hotela ohraniti čimbolj enostavno. Ker mi je zmanjkalo Papermaniinih belih osnov, sem zato kupila osnove Anita's, ki so precej tanjše in nekako sivkaste. So pa cenejše.



7 komentarjev:

  1. ooo kako super ideja in čisto drugačna potresna voščilnica :-)) všeč mi je kako si jo izdelala in okenca naredila in imena.
    Hvala, ker se igraš z nama s tresočko v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosta, vendar nekaj posebnega in čudovitega :). Svetovna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je tole lepo, tako preprosto pa vendart čudovito!
    Hvala, da si se nam pridružila s svojo tresočko v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana oblikovala in pričarala si krasno CAS tresočko.
    Vesela sem, da sodeluješ na izzivu ;)))
    Gostja CRAFT-alnice, Jana

    OdgovoriIzbriši