sobota, 17. januar 2015

črtast zvezek

Moja mama si je zaželela zvezek. Naredila sem ji črtastega s pomočjo laserskega tiskalnika in OpenOffica tako, da sem v nov dokument vstavila tabelo iz treh vrstic in 25 stolpcev. Prvo in zadnjo vrstico sem raztegnila tako, da sem na listu A4 dobila dve simetrični "strani" A5 s črtami in robom, ki je nastal potem, ko sem strani prečno prerezala na pol z rezalnikom papirja Fiskars. Platnice so 2 mm širše (prve platnice so romale med odpadni papir, ker so bile istih mer kot notranji listi). Zunanje robove platnic in listov sem oblikovala s pomočjo Corner chomperja. Notranjih strani sem naredila 30, uporabila sem 3/4" spiralo. Hotela sem, da izgleda kot prastari šolski zvezki.




1 komentar:

  1. Pošteno - tole pa je spomin na stare čase :). Mama je bila zagoto vesela

    OdgovoriIzbriši