nedelja, 1. februar 2015

stresna voščilnica za valentinovo

Rada imam voščilnice s paus papirjem. Zdijo se mi nežne in retro. Hotela sem narediti tako, kjer bi se premikali srčki zadaj za izrezljanim srčkom. Najprej sem hotela uporabit pisan papir, vendar potem srčki sploh niso prišli do izraza. Zato sem podložila s 300g kartonom, vendar se zdaj srčki zelo težko stresajo, čeprav so težki. Pustila sem jo enostavno, ker mi je zadnje čase tako najbolj všeč.



5 komentarjev:

  1. Lepa, preprosta in zanimiva :-))
    Hvala, ker se igraš z nama s tresočko v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa je, všeč mi je srček, res je nekaj posebnega.
    Hvala, da jo deliš z nami in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in zelo zanimivo voščilnico si izdelala. Srček je zelo lep. Všeč so mi enostavne voščilnice. :-) Hvala za obisk in komentar na mojem blogu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana še eno prelepo tresočko si izdelala in srček je res zelo zanimiv.
    Še enkrat hvala, ker sodeluješ na izzivu!
    Gostja CRAFT-alnice, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav je preprosta deluje zelo zanimivo. Tisti srčki za pausem so super ideja, saj se je za ljubezen potrebno potruditi - nič ni samoumnevno :)

    OdgovoriIzbriši