ponedeljek, 13. oktober 2014

roza pentlja - v retro stilu


Želela sem si narediti še eno voščilnico za rožnati oktober - tokrat s to štampiljko in trakcem iz paketov osnov za voščilnice Anita's. Uporabila sem Archival Ink, štampiljko Ella Bella in roza list iz Papermaniinega kompleta 6x6" barvnih kartonov. Pozabila sem naluknjati kote, kar sem imela v načrtu. Tako se mi zdi, kot bi bila narejena leta 1881 ali nekje okoli. 



11 komentarjev:

  1. Prekrana je. Otisak je top.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, čudovita je in zelooo ženstveno deluje!
    Res je preprosto lepa :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici z roza pentljo ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa. Čudovito štampiljko si izbrala.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 118. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana,

    preprosta in prekrasna. xoxo, m

    OdgovoriIzbriši
  5. Ana, pravilno si prepoznala pikice na mojih voščilnicah, res so hama perlice :) Tvoja voščilnica je krasna, kako lepa štampiljka! Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica. Všečkam na polno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako malo je potrebno za res lepo voščilnico... Odlična ideja, prav tako pa tudi sama voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo elegantna in krasna ideja tale mašnica v laseh. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. In prav tekšna iz leta 1881 je nekaj prav posebnega. Čarobna!
    Hvala še tretjič Lili

    OdgovoriIzbriši