sobota, 18. oktober 2014

božične voščilnice - razno

Zamislila sem si voščilnico, kjer je narejena iluzija bunke s pomočjo nečesa, kar je pod oknom v osnovi. To sem videla na nekem blogu, kjer je gospa spodaj pritrdila belo čipko, jaz pa sem se odločila za kovino, ker se po njej preliva svetloba. Napis je angleški, ker romajo voščilnice v Avstrijo. Šablonica, s pomočjo katere sem izrezala vijugice, je v obliki srca, kar sem izkoristila kot podlago za zaljubljena zimska ptiča v notranjosti.



Senčeno z Distress Vintage Photo. 


Tukaj sem pa vzela potiskan papir, ga embosirala, nato pa čez z valjem nanesla zlato barvo. Vse skupaj sem nalepila na voščilnico smetanaste barve, da je opazna bela barva snežink. 


Ista embosirna srajčka in nekaj samolepilnih kristalov. Manj kot 2 min dela.


Voščilnica v slogu Andyja Warhola :)

3 komentarji:

  1. Vsaka je po svoje lepa in vsaka ima svoj čar. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan start u novogodišnje stvaranje.Meni je predzadnja najljepša.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da si že zelo pridno zakorakala v novoletni blišč - pohvalano in zelo všečno :).

    OdgovoriIzbriši