sobota, 25. oktober 2014

koledar - organizator

Pri Jennifer sem videla čudovito zadevo, ki olajša načrtovanje sestankov, obveznosti itd. Zdaj imam vse to na magnetni tabli nad računalnikom, vendar ni posebej pregledno. Shemo sem naredila s pomočjo OpenOfficeove razpredelnice, printala sem na laserski tiskalnik in 100g papir in izpade super. Najprej sem uprabljala sive črte in besedilo, nato pa prešla na črno varianto. Bom videla, kaj se bolj obnese. Na koncu sem sprintala še 5 listov samo s črtami. Za platnice sem uporabila papir BotanicalTea od Graphic45, ki sem ga plastificirala. Vse skupaj sem zvezala s Cinchem. Ta plastificirana varianta mi je všeč, ker lahko gor lepim listke. Morda bom še kaj okrasila s štampiljkami, mogoče senčenjem, Washi trakovi itd vendar bo moralo ostati pregledno. Originalni organizator ima še elastični trak (isti kot ga prodajajo za lase), žepke za majhe papirje (bv, ker lahko z maskirnim trakom vse zalepiš na platnico) in strani s koledarjem po mesecih (ampak je Jennifer rekla, da tega ne uporablja :) Mogoče je malo floppy, vendar se vseeno nisem odločila za dodajanje chipboarda. Če sem iskrena, mi je kar zelo všeč.









8 komentarjev:

  1. Vrlo lijepo i domišljato, a nadsve praktično.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Ana, še 1x sem nazaj. Te dni se odločam o nakupu bind it all in me zanima kaj ti misliš - cinch ali bind it all???!!! Zakaj si se ti odlčila za cinch? Hvala za odgovor in lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hojla :) Jaz sem se zelo dolgo odločala med enim in drugim! Na koncu je zmagal Cinch, (čeprav je dražji) ker se mi je zdel boljše narejen - velika ročka, 12 lukenj (namesto 6 pri Binditall), okrogle luknje namesto kvadratnih, izgledal mi je tudi bolj zanesljiv in trpežen. Je pa precej težji in na forumih sem videla, da jim ni všeč, ker premalo stisne skupaj spiralo (jaz pač nastavim 1/4 inče manj, mogoče malo še popravim sama in ni težav).

    Če imaš še kako vprašanje, kar na dan z besedo ;) Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana hvala za odgovor, bom še malo premislila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Super rokovnik - takšna zadevica, nam vedno prav pride :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zadevo prodajajo tukaj https://www.erincondren.com/classic-life-planners, sicer pa si ga lahko tudi sami naredite - tale moj je iz printerskih A4 listov, platnico obrežete na A4 iz tega lista (potrebujete dva) http://www.rayher.si/izdelek/AA%20BT-G45-875/scrapbooking-papir-botanical-tea, vse skupaj vam nato lahko zvežejo v kaki fotokopirnici in pridete skozi z minimalnimi stroški :) Če želite kovinsko spiralo, so tukaj http://www.rayher.si/izdelek/7965802/kovinska-spirala-za-vezavo-cinch-bela-o-318-cm-dolzina-3 vendar ne vem, kako se potem to skupaj stisne brez Cincha.

    OdgovoriIzbriši