petek, 2. maj 2014

nove šablonice

Po enem letu embosiranja na roko sem se odločila za nakup Big Shota in jasno je bilo treba nabavit še nekaj šablonic (eden zadnjih nakupov, ker moram po novem zelo pazit na vsak cent). Odločila sem se za tele močno ornamentirane, ker se mi zdi, da je mogoče z minimalno truda doseči učinek komplicirane voščilnice. Ker ne maram slojev, sem naredila iz labelov okvirje (s skalpelom) in ker mi ni uspela kaligrafija z imenom kolegice, sem jo delno zakrila z metuljem (ki bi morda boljše izpadel v modri barvi).


Tale mi je tudi zelo všeč, razen lepljenja je zelo enostavna. Zelo rada okrasim tudi kuverto - veliko štampiljko Hero Arts sem namazala z več barvami, enkrat odtisnila na papir za v smeti in nato na kuverto (da niso preveč močne barve in lahko poštar naslov prebere :) Video tutorial?




Ni komentarjev:

Objavite komentar