torek, 27. maj 2014

moška voščilnica

Pred časom sem v eni od velikih trgovin gledala voščilnice in me je presenetilo, kakšni motivi so bili izbrani za t.i. moške voščilnice.



Alkohol, igre na srečo in jadrnica. Nobeden od teh motivov se mi ne zdi preveč primeren - z alkoholom ima v Sloveniji težave toliko moških, da trpi čisto preveč družin, igre na srečo tudi niso nekaj, kar bi človeku ravno želel, jadrnica morda za samskega moškega z veliko denarja, težje pa za družinskega očeta. Potem ostane orodje, kravate in avtomobili. Nič od tega mi ni tako všeč, da bi dala na voščilnico. Težava!

Potem sem se spomnila ene reliefne plošče z industrijskim motivom, s pomočjo katere bi lahko naredila tako kleno moško voščilnico, vendar je nimam pri roki, torej odpade.

Imam pa ene štampiljke s konji. Najbrž je tudi ta motiv lahko sporen, ampak meni so konji všeč. Močni so in čustveni - tako kot moški.

Torej je nastala takale voščilnica :)






Uporabila sem kotne šablonice in štampiljko iz trgovine Ustvarjalni dotik, kjer sodelujem na mesečnem izzivu s tematiko moške voščilnice. 



2 komentarja:

  1. meni je lepa. se pa strinjam, da so moški pri teh stvareh močno prikrajšani.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naredila si kar obsežno raziskavo moških voščilnic in ugotovila, da je bolj slaba ponudba tovrstnih čestitk ;) Zato smo v naši trgovini odprli tak izziv, saj je kakšna nova ideja za moške čestitke vedno dobrodošla. Ti si se izziva super lotila in izdelala lepo čestitko z okencem. Vse skupaj si lepo osenčila. Barbara (Ustvarjalni dotik)

    OdgovoriIzbriši