nedelja, 4. maj 2014

neuspele reči - za navdih

Preden pozabim tele tehnike... Najbolj so mi bile všeč voščilnice, ki sem jih naredila na krem podlago z rdečimi embosiranimi zvezdicami in črnimi štampiljkami (žal nisem slikala). Ampak ideja je takale

Kuverto sem embosirala ravno kontra kot voščilnico in tako, da se naslov napiše tja, kamor je treba.


Tukaj sem dodala še label z odtisnjenim HVALA, ampak mi nekako ni všeč. Mislim, da bi bilo boljše samo z odtisom in brez dodatnega vzorca.


Tole je pa narejeno z vodenimi barvicami, vendar nisem uporabila akvarelnega papirja in se sploh ne sveti, čeprav sem uporabila Liquid pearls. Stvar sem dodatno poslabšala z nanosom laka za lase (treba je najbrž uporabit lak BREZ vode). 


Navdih sem dobila tukaj http://www.jennifermcguireink.com/2014/04/video-watercolor-backgrounds-iron-off-embossing-birthday-hop-giveaway.html. Ta gospa je zeloooo kreativna in ekstremno dobro založena z ustvarjalnimi pripomočki :) Njena ustvarjalna soba recimo.


Med eksperimentiranjem s tehnikami sem naredila tudi dve voščilnici, ki jih nisem uspela spraviti v obliko, ki bi mi bila všeč.

Tukaj sem si zamislila zelen venček okoli snežinke v notranjosti. Ker se je zelena barva čisto izgubila v rjavi barvi eko kartona, sem skušala zadevo reševati z embosiranjem snežink okoli kroga, vendar mi ni bil všeč rezultat.


Tukaj pa sem si zamislila embosirana okraska in barvit napis, vendar se je napis razmazal (sploh snežinka izgleda kot velika packa), barve pa tudi niso izrazite. Ker nimam pisanih prahcev, sem si pomagala tako, da sem najprej štampiljko natapkala z VersaMark blazinico, potem pa čez še s Hero Arts zeleno in rdečo in embosirala s prozornim svetlečim prahcem. Vse skupaj se je tudi precej zvilo.






Ni komentarjev:

Objavite komentar