sobota, 26. december 2015

vaza z rožami

V prazničnem duhu sem si kupila čisto svoje akvarele, ki jih obožujem! V bistvu niso čisto akvareli, ampak gre za gvaš, kar mi pravzaprav še bolj ustreza. Ko sem pobarvala zelene liste, sem postopek barvanja malo pospešila in začela nanašati barve malo bolj uhm nenatančno :) Set štampiljk sem kupila v Artu, najprej sem odtisnila rože, jih zamaskirala (= odtisnila še enkrat na tenek papir in obrezala po spodnjem robu) in nato čez odtisnila še vazo. Ker mi ni bila všeč sredina nekaterih rožic, sem čez prilepila polperlice. Vse skupaj je mišljeno kot razglednica, vendar ne sme prit v stik z vodo, ker se te barve v vodi topijo, tudi ko so suhe (za razliko od distress inkov). Imam sicer nek sprej za fiksiranje, ampak mi ni všeč tisti sloj potem. Po doolgem času tudi spet sodelujem na izzivu iz Craft-alnice, ker je tokrat naslov "Karkoli" :)


4 komentarji:

  1. Čudovita vaza s cvetjem, prava umetnina.
    Hvala, a si se nama pridružila v zadnji Craft-alnici v letu 2015. Se vidimo prihodnje leto. Pa lepo praznujte. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si lepo naredila cvetje z vazo :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna vazica. Lepo si to naredila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši