sreda, 23. december 2015

starinska kazala za knjige

Delala sem neko voščilnico in mi je ostal trak papirja iz Leclerca v "naravni" barvi, zato sem se domislila, da bi izdelala kazalo. Imam namreč neke embosirne srajčke prav v tej širini in dolžini. Ker mi je bilo všeč, kar je nastalo, sem jih naredila še 10 in podarila.




6 komentarjev:

  1. Ana, hvala za informacijo v zvezi s tem eko papirjem. Bom šla definitivno pogledat in si ga nekaj nabavit. Vidim, da je lep. Je pa nekoliko temnejši in vidim, da zelo lepo izpade. Krasna kazala so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si obdarila svoje drage, zelo lepa knjižna kazala si naredila.
    Hvala, a si se nama pridružila v zadnji Craft-alnici v letu 2015. Se vidimo prihodnje leto. Pa lepo praznujte. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa kazala si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa knjižna kazala. Všeč mi je vintage stil.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa res super izpadlo.
    Mislim, da bom tudi jaz malo povohunila okoli tega papirja:)

    OdgovoriIzbriši