sreda, 11. marec 2015

pigment in dye inki

Torej mogoče bo še komu prišlo prav moje detektivsko delo. Spravila sem se na barvne blazinice, zanimalo me je, kakšne so razlike med njimi. Če sem prav razumela, so dye ink na vodni ali alkoholni osnovi, pigment ink pa na nekakšnem gostem pocastem mediju. Zato so dye ink blazinice  narejene iz tekstila, pigment ink pa iz spužvastega materiala. Izjema so Papermania (daleč najcenejše), ki so dye ink na gosti spužvici.

Tukaj je en povzetek v sliki:


Zgoraj levo sem odtisnila eno izmed mojih prvih dye ink blazinic iz kompleta Papermania - še vedno se mi zdi, da dajejo najbolj natančne odtise, vendar so šibke in rumene se recimo skoraj ne vidi. Niso tudi ne uporabne za nanašanje na stencile s pomočjo gobic za tekoči puder, ker se skoraj nič ne pozna. Isti odtis bolj od blizu: 

A ni popoln! Nobenega zlivanja in pack, čudoviti detajli. Tudi nič ne premočjo papirja in se popolnoma sperejo z vodo tudi naslednji dan. 


Potem so tukaj Memento dye ink blazinice v škatlicah oblike kapljice rose. Lep odtis, vendar mestoma nekoliko zlivanja. Zato pa uporabne za senčenje in barvanje. Na Mavelu so bistveno cenejše kot pri Rayherju. 



Čisto nove so Rayher dye ink blazinice - lepa barva, vendar nekoliko težavnejše čiščenje (z baby robčki) in kar precej zlivanja. Smrdijo podobno kot Archival Ink, pri ostalih testiranih pa ni vonja.



Od dye inkov imam še Hero Artsove - čudovite barve, zelo sočne blazinice, vendar se ob uporabi silikonskih štampiljk ZELO zlivajo in je odtis poln pack, poleg tega se zažrejo v fotopolimerne štampiljke in ne gre več nikoli čisto dol barva.




Zdaj pa še pigmentne blazinice. Imam jih od VersaColor. V to skupino spadajo tudi kovinske in bele blazinice. Barve so zelo lepe in žive. Popolnoma nobenih težav z zlivanjem. Te blazinice se bistveno dlje časa sušijo kot dye inki, kar je praktično, ker lahko z njimi toplotno embosiramo in nepraktično, če smo naredili iz njih ozadje in hočemo čez nekaj vroče embosirati. Odtis je nekako kremast in če preveč nanesemo, dobimo namesto jasne črte v sredini - dve pocasti na vsaki strani. Sicer so odtisi lepi in natančni, črte so debelejše in bolj izrazite kot pri dye inku. Čiščenje je z baby robčki in ni ostankov, če smo natančni. 



Imam še nekaj (dye ink) Distress blazinic, ki so super za ozadja in sence. Popolnoma se sperejo z vodo iz štampiljk (na pa tudi iz prstov :) Ker so zelo sočne, so odtisi polni zlivanja in pack, še posebej pri uporabi silikonskih štampiljk. Včasih je to fajn, ker da tak vintage izgled... Barve so precej zamolkle, še roza se mi zdi blago depresivna :) ampak to je najbrž ta distress učinek, ki ga furajo in je lahko prav zanimiv in uporaben. Super so za uporabo z Stamp-a-majicom in Antique Linen sem videla, da uporabljajo za akvarele iz odtisov, ker se ga skoraj ne vidi. Sama ga še nimam. Njihov plus so tudi splošno dostopni refilli.

1 komentar:

  1. Hval za domačo nalogo. Jaz še kar vstrajam pri distressih, ker se mi zdijo nekak najbolj dostopni.

    OdgovoriIzbriši