nedelja, 14. december 2014

voščilnice

Letos imam neverjetno veselje s temi voščilnicami. Všeč mi je toliko različnih, da se težko odločim, v kakšnem stilu naj naredim naslednjo. Morajo pa bit simpl :) ker nimam potrpljenja za barvanje odtiskov in lepljenje množice (precej dragih) dodatkov :) Pa še žal mi je potem vse skupaj stlačiti v kuverto...

Tale je narejena iz ostankov modrega papirja z bleščicami, ki sem ga porabila za modre snežinke.


Razmišljala sem, da bi v sredino dodala kristalčke, ampak jih potem nisem. 

Zato sem jih dodala na naslednji - ta mi je všeč, ker je barvita in hkrati zelo CAS. 


Tale je za starejšega moškega - se mi zdi, da ima rad bolj tradicionalne motive, je pa tudi bolj nežna duša. 


3 komentarji:

  1. Lepe so, sploh prvi dve mi padeta v uč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so zelo lepe, a sama se bom odločila za tretjo ker odgovarja zahtevam našega izziva. Všeč mi je tudi uporabljen napis ;).
    Hvala, da si se nam pridružila v praznični Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe voščilnice si naredila. Všeč mi je sporočilo na tisti z božično zvezdo :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v "prazničnem" izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši