torek, 30. december 2014

bordura

V craft-alnici pravijo, da lahko naredimo karkoli. Zaželela sem si narediti voščilnico z borduro. In ker bo imela v kratkem rojstni dan moja sorodnica, sem izkoristila priliko in se pozabavala z borduro, ki je v bistvu del Spellbindersovega okvirja. Tako sem prihranila 22,99 evra za tole prekrasno borduro iz Mavelu, ki sem jo že imela v košarici :)


3 komentarji:

  1. Super si se znašla in prihranila, jaz to ne znam, če je enkrat v košarici......
    Hvala, da si se nam pridružila v letošnjem zadnjem izzivu Craft-alnice.
    Sreče in zdravja tebi in tvojim najdražjim. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica in super si se znašla. Srečno 2015!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši