torek, 30. september 2014

jesenska voščilnica za fanta

Tole je nastalo z veliko maskiranja! Hotela sem preizkusit kombinacijo bele blazinice in čez barvne, ampak mi ni uspelo odtisniti natančno preko prvega odtisa in so imeli listi potem bel halo, ki mi sploh ni bil všeč in je pokvaril jesenski feel. Potem sem odnehala in opustila misel na lep oranžen listek na kraft podlagi. Zato pa sem se spomnila na zlato blazinico, vendar se precej slabo vidi, zato sem dodala rjav kamenček, ki uravnoteži vse skupaj :)





Uporabila sem te blazinice, vijolično in zeleno iz tega kompleta, tole rdečo in zlato blazinico. Hero Artsove so zelo mokre in ni lep odtis na kraft papirju, zato vzamem poceni blazinico podobne barve in jo potapkam po Hero Artsovi in nato nanesem na štampiljko in se potem odtisne enakomerno. Z voščilnico sodelujem na izzivu "Jesenska razigranost" http://www.mavelu.com. 

4 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica Ana :) Hero artstove blazinice dajo sprva tak bolj spackan odtis, vendar ko se posušijo pridejo lepo enakomerne in meni odtisi narejeni z njimi eni najlepših. Je pa res, da ker so dye blazinice, se skozi njih vidi in se ti verjetno zato ne vidijo dovolj dobro na kraft papirju, ker je bolj temen. Pri temnejših papirjih ti priporočam uporabo pigmentnih blazinic, na katere barva papirja ne vpliva toliko.

    Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com :) Pozdravček, Marina

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za komentarje!! Res se še malo lovim pri blazinicah :) Hero Artsove so neverjetno lepih barv in jih imam zelo rada, po drugi strani pa opažam, da še najbolj uporabljam VersaColor. Distressi so idealni za senčenje, med pigmentnimi in dye pa zaekrat še ne ločim *blush*

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosta in zelo lepa. Srečno na izzivu.

    OdgovoriIzbriši