ponedeljek, 8. september 2014

Cinch!

Po dolgem bi-pa-ne-bi sem se odločila za nakup tele zadeve in je super. Imam goro nekih printov in zapiskov, ki jih imam potem po mapah, sedaj pa bo vse to lepo urejeno! Nekaj časa sem se močno navduševala nad Franklom in njemu je posvečen moj prvi zvezek.


Tole je pa drugi! Spirala je tale, listi Boho Chic (imeli so jih v Ustvarjalnem dotiku). Lepila sem z E6000 na vodni osnovi - ker to, da posprejaš celo površino, neskončno dolgo traja in se potem na nekaterih delih zliva, na drugih pa ni lepila, sem ga nalila v lonček in namazala obe strani s čopičem, potem pa dala med več risalnih listov in obtežila za vsaj 12 ur. Vmes sem 3 - 4x posušila risalne liste z grelno pištolo. Moram najt bolj preprost način :) 










Ni komentarjev:

Objavite komentar