sreda, 16. julij 2014

shaker voščilnica

Končno mi je uspelo narediti shaker voščilnico! Uporabila sem acetat iz neke embalaže in 2 mm debelo peno iz lokalne trgovine. Vse skupaj sem kar uspešno zlepila z Anita Tacky Glue (1.20 eur za 50 ml in imam občutek, da ga sploh ne bo zmanjkalo - imam ga že dve leti, večino reči zlepim z njim in še vedno ga je notri več kot polovica). Štampiljka je tale, embosirana s tem in praškom. Je majčkeno pretemna, pa barve se nekako ne skladajo, pa spet sem popacala embossing, ampak si predstavljam sceno iz katere od Brontejevih knjig in mi je potem bolj vešč :P




3 komentarji:

  1. Lepo si naredila in vesela sem, da si se nama pridružila na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, zelo je lepa!!! Všeč mi je zlato embosiranje in rdeči srčki. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu in oprosti za tako pozen `obisk` na blogu.

    OdgovoriIzbriši