ponedeljek, 21. julij 2014

bela voščilnica z eno barvo

Na enem od blogov (mislim, da je bil http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/) sem zasledila izziv na temo bele voščilnice z dodatkom ene barve. Že nekaj časa si želim uporabit zelene okraske in Marinino rezalno šablono z napisom Hvala. Ker sem hotela, da je tudi napis v stilu, sem zmešala bleščice in Glossy Accents. Ne razumem, zakaj so prej srebrne bleščice naenkrat postale zlate (in mi pokvarile voščilnico :)



Dodatek 17.10.2014: Skrivnost razkrita!! Za spremembo barve je kriv porumenel Glossy Accents! Potem sem kupila novega, vendar je prav tako rumen kot prejšnji. Uporaben je samo za lepilo.




2 komentarja:

  1. krasna voščilnica. saj veš, da so meni take, preproste, zelo pri srcu. in nič se ne sekiraj zaradi razbarvanja, vsemu skupaj daje prav posebno noto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Pa zelena ti je všeč :)

    OdgovoriIzbriši