ponedeljek, 30. junij 2014

voščilnice

Ob nakupu sem v eni od spletnih trgovin dobila zraven kot darilo tole *super* štampiljko z voščilom v slovenskem jeziku, ki jo je bilo treba seveda takoj uporabit.


Ker vidim, da se napisa ne vidi in ker ne morem še 1x fotografirat voščilnice in ker se ne spomnim, katera trgovina mi je poslala štampiljko - piše "Naj bo tvoj rojstni dan poln iskric in nasmehov".

Tole je pa današnja - uporabila sem tehniko, kjer sem izrezala srce s kovinsko šablono  in skozi izrezek nanesla barvo preko stencil šablonice. To sem videla nekje drugje - naredili so voščilnico z dvema manjšima metuljema - vendar tale šablona ne izgleda lepo na manjših motivih. Metulje sem kupila v Artu - za 2 evra se jih dobi okoli 50 (večina je manjših, velikih je okoli 20). Napis je iz seta slovenskih štampiljk, s katerim se da pokriti 80% potreb po napisih na voščilnicah :))



Šablona v obliki srca je iz http://www.ustvarjalnidotik.si/, vendar je zdaj ne najdem - vsekakor so te oblike najlepše, kar sem jih videla po trgovinah. Jih je pa v kompletu manj kot recimo Sizzixovih ali WRMKjevih. 

2 komentarja:

  1. Čudoviti čestitki si izdelala Ana! Srček me je čisto prevzel. Res enkratno ti je uspela nova tehnika :) Barbara (Ustvarjalni dotik)

    OdgovoriIzbriši