ponedeljek, 16. junij 2014

out of the box

Zaželela sem si poročni album, ker sem ugotovila, da ga nimam. Najprej sem pogledala veliiiko tutorialov na youtube, potem pogumno zgrabila še nedotaknjen Mod podge in začela z lepljenjem papirja na karton, kar mi je šlo v začetku podobno kot lepljenje tapet Patu in Matu, potem sem ugotovila, da je treba (v nasprotju z navodili na škatli) nanest blazno debel sloj in potem vse skupaj obtežit. Osnovo za album sem kar kupila, potem obrisala s svinčnikom in izrezala papir z ustvarjalnim nožkom. Čudne robove sem spraskala z nožkom in osenčila s pomočjo paličic za ušesa in Distress blazinice barve Tea dye. Uporabila sem še metulje in šablone Spellbinders ter nekaj blingov, ki sem jih kupila v lokalni Art trgovini. Pa Sizzix Big shot, corner chomper, Glossy Accents in lepilo za fotografije (EZ dots permanent moder).


Tukaj sem se vseeno odločila za roza barvo, čeprav se malo tepe z oranžno - ampak ker je vsaka stran novo doživetje :) in ker je v paketu papirjev samo ta barva malo bolj živa...


Lucienne Tile  in Labels 8, papir osenčen z Distress Tea dye




2 komentarja:

  1. Zelo lep album.
    Hvala, ker si se nam pridružila na junijskem izzivu Out of the box. Srečno!
    Pozdravček, Tina

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo kako čudovit albumček je nastal :) Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši