četrtek, 24. marec 2016

modna voščilnica

Zadnjič sem bila na nekem predavanju, kjer so prevladovale študentke dodiplomskega študija in ker vem, da ta generacija zelo pazi na videz, sem se potrudila in oblekla lepo rjavo krilo s približno ujemajočo se jopico. Vseeno pa sem kmalu opazila, da sem - kljub občasnemu spremljanju Bleščice - udarila mimo, ker so bile popolnoma vse v izključno črno-belo-sivih tonih in so me gledale, kot bi prišla z drugega planeta. Počutila sem se kot relikvija iz predpreteklega tisočletja, zato sem se včeraj posvetila trendom in ugotovila, da je
  • rjava pogojno dovoljena samo v kombinaciji s črno barvo (!)
  • da mora bit večina oblačila sivega, belega ali črnega, kar je lahko 
  • kombinirano z rumeno ali pastelno oranžno ali zeleno, 
  • modra je dovoljena, vendar je izstopajoča
  • nakit mora bit velik in vpadljiv, vendar geometrijskih linij ali boho
  • očala morajo bit črna in prevelika (obup!)
  • tudi če si študent, je treba imet reči v modni torbi 
  • telefon mora bit v fensi ovitku
  • lasje morajo bit ravni ali zravnani in obvežno bleščeči
  • preden se pojaviš v javnosti, moraš urejat svoj videz min. 3-4 ure gr
Kakorkoli, v tem duhu sem naredila voščilnico. Deklica ima v laseh velik bleščeč kristalček. Ozadje je bilo namenjeno za izziv Najlepšega para, ki je potekel pred enim tednom. Včeraj sem si nabavila črn pulover za k sivi oblekci (prej sem ga nosila v lepi roza barvi, kar je zdaj očitno "čudno"). Med nakupovanjem je starejša varnostnica spraševala mlado nakupovalko, zakaj je vse v njenem nakupovalnem vozičku sivo, belo in črno. Rekla sem, da zato, ker je zdaj to v modi...




3 komentarji:

  1. Nasmejala si me z opisom, kaj je sedaj "in" :) Mogoče boš pa drugo leto s svojo kombinacijo ti "in" in zelo modna. Ja, težko je. Še sreča, da sem večinoma v družbi, kjer se ne gleda toliko na modo in modne smernice. Tvoja simpatična voščilnica je zelo moderna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oje, jaz bi se verjetno povsem enako počutila kot ti. Zabavno si tole opisala in kar se mene tiče, še nikoli nisem posvetila svojemu videzu 4 ure preden sem nekam šla. To enostavno nisem jaz in kar se barv tiče, oblečem tiste, ki mi na tisti dan pašejo na mojo dušo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ana, super si tole napisala, si me spravila v smeh :)) Ko sem dva tedna nazaj šla izbirat nov okvir za očala, sem se skoraj zjokala, ker je bilo 95% okvirjev črnih in prevelikih! Na mojo veliko srečo sem med preostalimi le našla en roza okvirček normalne velikosti :))) Pa roza in modre puloverje tudi zelo rada nosim, moda gor ali dol. Ob tvojem zapisu sem kar vesela, da so študentska leta že nekaj časa za mano :))
    Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši