ponedeljek, 17. november 2014

knjižna kazala

Oziroma bookmarki :) Kateri vam je najbolj všeč? Naredila sem jih tako, da sem 240g papir A4 najprej narezala na 5 cm trakove, embosirala in pobarvala z blaznicami za tekoči puder in Versacolor, HA Red Royal ali Distressi (Spiced Marmelade in Chipped Sapphire) ter na koncu delno premazala z blazinico VersaMark in toplotno embosirala s prozornim prahcem z bleščicami, ki sem mu primešala Liq. Platinum. Rdečega in modrega sem še dodatno obdelala z zlatim prahom, dvema sem dodala tudi vrvico. Totalno so mi všeč! Mislim, da bodo letos to moja darila za božično - novoletne praznike.




Tukaj sem najprej senčila preko stencil šablone (ki sem jo morala vmes prestavit, ker je prekratka in nekako zabrisat prehode - je kar ratalo) in nato še enkrat šla čez brez šablone. 

4 komentarji:

  1. Super darilca si pripravila - taka za prave knjižne molje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja. Baš si super napravila.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  3. kako barvito. krasno in odlična ideja.

    xo, m

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi so, meni najlepši je prvi z leve.

    OdgovoriIzbriši