ponedeljek, 4. januar 2016

akvarelno ustvarjanje

V bistvu gre bolj za mixed media. Torej na netu sem videla neko akvarelno modro pokrajino in sem poskušala narediti nekaj podobnega, ampak tiste modre intenzivne globine mi ni uspelo poustvariti (med šolskimi in profesionalnimi vodenimi barvicami očitno kljub vsemu SO razlike, in to ne samo v ceni :) Kakorkoli, ker ni bilo željenega "vau" učinka zaradi same modre barve (mogoče bi lahko uporabila kakšen večji čopič od tegale) sem s stencilom dodala še pisavo in nato z Glossy Accents nalepila še blinge. Ilike!


Tole je pa nadaljevanje moje ljubezenske zveze z "akvarelnimi" štampiljkami.



5 komentarjev:

  1. Oboje mi je zelo všeč. Sploh pa prva deluje že prav umetniško.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ana, modra pokrajina je za v okvir! Super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito akvarelno ozadje in krasna voščilnica. Tudi druga mi je zelo všeč - pisana in razigrana.

    OdgovoriIzbriši
  4. ravno sem odkrila tvoj blog - po vladkinem nasvetu - in sem čisto navdušena, kako obvladaš akvarelno tehniko v vseh oblikah!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ozadje in lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši