četrtek, 12. november 2015

voščilnice za Novo leto

Nekaj podobnega sem že naredila pred časom in objavila, zdaj pa sem obšila s šivalnim strojem in dodala kristalčke. Letos sem si želela pošiljati take voščilnice za Novo leto, ampak je preveč zamudno.
 

3 komentarji:

  1. Izpade pa čudovito tole in krasen bi bil cel kupček podobnih. Ampak glede na število verjamem, da ti ne gre skozi. Hvala za tale nasvet s papirjem, bom vsekakor preizkusila. Ti papirji znajo biti res zelo dragi. Jaz ponavadi kupujem od papirnice Radeče Muflon papirje. Imaš jih grobih in gladkih struktur. A3 10 komadov 280g je cena 3,91, kar je tudi ugodno, ampak tako zagotovo ne, kot tvoji. :) Vsekakor za preizkusit.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica.

    Hvala za namig glede papirja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res hvala za namig glede papirja, pri mojem obcasnem eksperimentiranju poceni papir res prav pride. :)

    OdgovoriIzbriši