sreda, 18. marec 2015

zloženka

Hotela sem narediti voščilnico po vzoru tele prekrasne kartice, vendar se mi niti približno ni posrečilo :) Napis sem napisala s pomočjo markerja za embosiranje, vendar je modrikasto obarvan. Mislila sem, da modra barva izgine potem, ko se lepilo posuši, vendar ne. Ker sem postrani napisala, sem dodala vijugo. Ker je napis premajhen, sem ga obrezala in hotela nalepit na mini voščilnico, potem pa se mi jih ni dalo iskat in sem raje naredila tako zloženko. Za popoln trashy učinek sem dodala še popolnoma neujemajoče metuljčke (treba je bilo zakriti šlampast trojni stik v levem spodnjem kotu) in kvadratke, ki jih imam že celo večnost in sem pozabila na njih.



Ker mi je bilo škoda barve, ki je ostala na akrilnem bloku, sem jo odtisnila na neuspel poskus doseganja tegale učinka - ker nimam take štampiljke, ko jo je uporabila avtorica, sem izrezala črke iz tankega papirja, jih začasno nalepila na akvarelni papir, čez odštempljala VersaMark in - napisa se sploh ni videlo, ker je bil 80g papir vseeno predebel. Naslednjič bom odštempljala brez akrilnega bloka, bom videla, če se potem bolj vtisne v drobne kotičke med črkami. Kakorkoli, prah sem potem obrisala dol in ker me je zanimalo, ali VersaMark mogoče naredi resist kar sam od sebe, sem jo potegnila čez barvo, ki je ostala od prejšnje stvaritve. Torej - ugotovila sem, da VersaMark naredi *obraten* učinek od resista. Barve se vanj bolj vpijejo in se jih bolj vidi. Ker sem si želela izpopolniti moj napis in ga narediti večjega in bolj ravnega, sem ga spet preizkusila... Hotela sem srebrno embosirati, vendar sem med razmišljanjem že posula gor prozorni prahec, ki je bil priročno na mizi. Nastal je gozdno - pravljični učinek, ki mi je celo všeč ;)




2 komentarja:

  1. Zanimivi učinki so nastali pri tem tvojem poigravanju. Včasih pač ne gre povsem po načrtu, zato pa se marsikaj naučimo in še drugačni izdelki nastanejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede na napisano je efekt fantastičen. Vsekakor deluje, kot da si želela točno tako voščilnico in še več - zeloo si se potrudila za tak izgled :)

    OdgovoriIzbriši