torek, 10. junij 2014

voščilnica s folijo

Pred časom sem nabavila malo debelejšo alufolijo v bakreni barvi - in tukaj je voščilnica z njo.


Mislim, da bi bila boljša brez srčkov, ampak ker v Ustvarjalnem dotiku želijo te motive, sem jih dodala. V Kraftalnici pa so aktualni slovenski napisi. Na Mavelu nas spodbuja, da poskusimo nekaj novega - bo treba razmislit! Sicer sem za tole voščilnico uporabila moje najljubše metuljčkeštampiljko Hero Artsštampiljko s slovenskim napisomalufolijo v bakreni barvistencil šablonicoosnovo za voščilnico v krem barvi, štampiljko s srčkom, blazinico za napis in Distress  blazinico v barvi "Tea dye" in šablono ter Sizzix BigShot in neko embosirno srajčko, za katero ne vem, kje sem jo kupila. 

Vzela sem osnovo za voščilnico jo prerezala po pregibu, embosirala s stencil šablono in premazala z barvo, iz drugega dela izrezala okvir in odtisnila štampiljko za ozadje z Distress blazinico, nato pa zlepila z navadnim belim lepilom za papir. Folijo sem najprej izrezala in potem embosirala, prilepila pa z Glossy Accents. Napis sem odtisnila z Archival ink. Izrezek z napisom bi lahko nalepila s pomočjo 3D penic, vendar jih nekako ne uporabljam. 

2 komentarja:

  1. Super si uporabila folijo. Zelo lepo.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 109. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši