torek, 20. maj 2014

Stencil šablonice

Obožujem stencil šablonice, ker se da zelo enostavno in hitro narediti lepo ozadje ipd. Tukaj sem uporabila malo bolj hipijevsko šablonico in navadne akvarelne barvice, vse skupaj pa sem delala na akvarelnem papirju, ker se sicer barve ne prelivajo, ko jih obdeluješ z gobico (uporabila sem gobice za nanašanje tekočega pudra) - najprej sem z gobico nanesla roza barvo v sredino in šla navzven, dokler ni zmanjkalo barve, nato sem dodajala čedalje več modre barve na mojo improvizorano paleto iz teflonskega pekača in tako dobila različne nianse. Na koncu sem novo gobico namočila z vodo, ožela in iz sredine navzven ustvarila popacan videz. Če bi uporabila katere od barv, ki se ne posušijo tako hitro (recimo distress blazinice), bi lahko odtisnila šablonico na kuverto. V bistvu sem pa vse skupaj začela delat, ko sem videla Marinino črtasto voščinico, ki mi je bila grozno všeč, vendar se meni ni dalo rezati trakcev in jih lepiti, zato sem si pomagala s štampiljko in embosiranjem, kar je dalo vsaj približno podoben videz :) Potem sem sicer dodala še nekaj blingov, ampak mi je bila prej najbrž bolj všeč.







2 komentarja:

  1. Ana,

    dobra ideja in lepa voščilnica.
    Verjetno nisi porabila nič kaj manj časa, kot če bi rezala in lepila trakce :).

    lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče res :) Hvala za kompliment!!

    OdgovoriIzbriši